I am in love with Jesus; constantly finding ways to get closer to Him. He romances me and is patient with me, even when I stray.

Tuesday, December 07, 2004

The Curs'd Cauntebury

Ok... SO this is my memorization due by Friday....... Aaron Reini, you are amazing to actually still have this memorized.. there is NO WAY I can memorize this thing by Friday.. I'm going to try.

HERE BYGYNNETH THE BOOK OF THE TALES OF CAUNTERBURY

Whan the Aprill with his shoures to the soote
The droghte of March hath perced to the roote
And bathed every veyne in swich licour
Of which vertu engendred is the four,
Whan Zephirus eek with his sweete breeth
Inspired hath in every holt and heeth
The tendre croppes, and the younge sonne
Hath in the Ram his half cours y-ronne,
And smale foweles maken melodye
That slepen al the nyght with open eye,
So priketh hem Nature in hir corages,
Than longen fold to goon on pilgrymages,
And palmeres for to seken straunge strondes,
To ferne halwes kouthe in sondry londes.
And specially, from every shires ende
Of Engelond, to Caunterbury they wende,
The holy, blisful martir for to seke
That hem hath holpen whan that they were seeke

Man.. This is going to be fun. Geoffrey Chaucer. Caunterbury Tales.. Welcome to my nightmare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home